A Nomad zenekar hosszú évek óta használja az Audio-technica eszközeit egy remek együttműködés keretein belül. Ez nagyban hozzájárul a kiváló hangzáshoz a koncerteken, és a stúdióban egyaránt.
Jánosi ‘Cicó’ Szabolcs, a zenekar dalszerzője, szövegírója és gitárosa mesélt nekünk arról, hogy miben is segítik őket pontosan az Audio-technica kellékei:
„Az Audio-technica termékekkel az első találkozásunk jó pár éve történt. Elsőként egy System 10 Pro gitár adó-vevő (1) rendszer volt az, amit elkezdtünk használni, és egy csapásra megoldotta azt a korábbi problémánkat, hogy a koncerten a dalok között a gitárcsere ideje 2 másodpercre redukálódott. Mára mind Levi basszusgitárja, mind az én gitárom ezt a rendszert használja. Mindezt kitűnő minőségben.
Ezután következett, hogy a választásunk az M3 fülmonitor (2) rendszerre esett, E70-es fülessel ami nélkül ma már nem szívesen állnánk színpadra.
Ezek után kezdtük el használni az Audio-technica mikrofonokat , először a stúdiófelvételeknél a dobokra, illetve az énekfelvételekre egy AT 4050-es kondenzátor mikrofont (3). Az utolsó 3 lemezünkön minden énekfelvétel ezzel a mikrofonnal készült.
Ezután a teljes zenekari színpadi mikrofonpark Audio-technica mikrofonokra cserélődött. Az adóvevők, fülmonitorok után ez volt a kompromisszummentes megoldás élő koncertekre. A dobokhoz, mind a stúdióban és élőben ugyanazokat a mikrofonokat (4) használjuk.
A pergőre az AE2300 (5) hozza a kivánt hangot, amely egyébként gitárfelvételekre is kitűnő.
A tamokon 3 db ATM 230 Hypercardioid (6) teszi a dolgát.
A két dob overhead-nek és a lábcin mikrofonnak is a legjobb erre a pozícióra a Pro37 (7).
Az koncerten a legmagasabb minőséget az énekmikrofonok terén a fő énekre és a vokálokra egyaránt az Elit széria AE 6100-es Dinamikus mikrofon (8) hozta meg. Melyet összevetve más gyártók mikrofonjaival sokkal részletgazdagabbnak találtunk. Ez a mikrofon örökítette meg a Ellátóházas akusztikus koncertünk énekeit, amely kristálytisztán hozza vissza az ének minőségét.”