Andrew Taggart és Alex Pall DJ/producer párosa új dallal és videoklippel jelentkezett. A Sick Boy a legfrissebb single a tavalyi Sziget fesztivált megjárt EDM-pop csapat 2017-ben megjelent debütáló albuma, a Memories…Do Not Open anyaga óta. Ezúttal némiképp eltérnek a tőlük megszokott hangzástól és mondanivalótól.
A dal kampánya 2018 első napján kezdődött, mikor a The Chainsmokers új logója feltűnt közösségi média felületeiken, a „How many likes is my life worth?” (“Mennyi like-ot ér az életem?”) kérdés társaságában. Január 16-án a sejtelmes üzenet a Times Square reklámjai között is helyet kapott. Most végre megfejtésre talált a rejtély. Mindez utalás volt az új The Chainsmokers-dal mondanivalójára; a srácok elmondása szerint a nárcizmus ellenző melódia az önazonosságról szól a mai világban, és arról, hogy szembenézel azzal, amit tudsz és amit nem tudsz kontrollálni az életedben.
Matt McGuire, aki a The Chainsmokers dobosaként járja a világot és az új videoklipben is látható, a napokban a Daily Mail Australia-nak nyilatkozott a szerzemény kapcsán. Szerinte a közösségi média által létrejött, közvetlen “hozzáférés” a zenészekhez, és az ez által kialakult nyomás megváltoztatta a hírnév és a zeneipar fogalmát. “Mintha arcon csapna a valóság” írta le Matt a jelenséget. “A like-ok sosem lehetnek az igazi mércéi a sikernek, a hírnévnek, a népszerűségnek vagy bármi minőségének” fejtette ki, holott a social media-generációja ezen platformok nyomán várja a megerősítést, elfogadást saját személyisége kapcsán.
A dal a The Chainsmokers siker-hullámának folytatása; Andrew és Alex zenéjét az utóbbi 24 hónapban 10 milliárdan streamelték világszerte, videóik nézettsége elérte a 6 milliárdot és több, mint 2 milliárd jegy fogyott koncertjeikre.